Lookeen logo
Lookeen logo

Ondersteuning

Wij willen dat u zo lang mogelijk, zonder problemen van onze producten gebruik kunt maken. Onze ontwikkelaars werken met plezier aan onze software en veel klanten hebben al hun enthousiasme over onze producten geuit. Een zorgvuldige ontwikkeling sluit kwaliteitsondersteuning echter niet uit. Naast vragen over technologie en applicaties kunnen er andere problemen ontstaan. Om directe hulp te kunnen garanderen, staat ons Lookeen Support Center tot uw dienst. U ontvangt gratis e-mailondersteuning.

  • Controleer voordat u contact opneemt met het Lookeen® Support Center of u de laatste updates en service packs voor uw Microsoft® Windows- en Microsoft Office®-pakketten heeft geïnstalleerd. U kunt controleren of uw pc de laatste updates heeft door www.microsoft.com te bezoeken.

  • Als u hiernaast technische problemen ondervindt, kunt u eerst controleren of uw computer aan de minimale systeemvereisten van Lookeen® voldoet. Alle informatie over deze vereisten kunt u vinden in de FAQ-sectie, onder systeemvereisten. De antwoorden op veel standaardvragen zijn daar ook te vinden.

  • We willen graag dat onze klanten snel en efficiënt kunnen werken. We verzoeken u daarom vriendelijk te begrijpen dat ons ondersteuningsteam geen vragen kan beantwoorden over onvoldane systeemvereisten of andere problemen met uw besturingssysteem.

  • Voor al uw vragen over aankoop, betaling, uw licentiesleutel of soortgelijke problemen kunt u terecht bij onze distributeur Share-It!. Het is voor het Lookeen ondersteuningsteam helaas niet mogelijk om u over deze onderwerpen te informeren. De meeste vragen over deze onderwerpen zullen door het customer care center van Share-It! beantwoord worden. U kunt ook een e-mail met uw vraag of klacht sturen naar het Share-It! team via: http://www.shareit.com/

Neemt u alstublieft geen contact met ons op over ondersteuningsvragen via ons bedrijfsadres of telefoonnummer. We kunnen uw vragen daar helaas niet beantwoorden. U kunt ons te allen tijden bereiken via ons online formulier.


Ondersteuningsformulier

Op het moment is ondersteuning alleen mogelijk in het Engels of Duits. We danken u voor uw begrip.

Bedankt! We zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen!
Lookeen ondersteunt alleen de bovengenoemde besturingssystemen. Raadpleeg voor OS a.u.b. onze FAQ’s.
Lookeen ondersteunt alleen de bovengenoemde versies van Office.
 

* Deze velden zijn verplicht.